خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الكترومكانيكي هستند كه با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي كه كاركرد دستگاه CNC را درك كنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد كه مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده كرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه كاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي كنترل عددي كامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي كاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي كنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يك دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي كند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متكي به يك فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند كه به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار كاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي كم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينكاري به طور كل روشي است براي تبديل يك قطعه از مواد ساده مانند پلاستيك و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند كنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به كمك رايانه (CAM) يا طراحي با كمك رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متكي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي كند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي كنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودكار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي كه مواد (مانند پلي پروپيلن) كاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينكاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترك يا سلول هايي تبديل مي كنند كه دستگاه مي تواند از آنها بيرون بكشد. ماشين هاي اوليه در يك يا دو محور حركت مي كنند در حالي كه ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يك يا چند محور حركت مي كنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودكار هستند و به شما اين امكان را مي دهند موادي را كه قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف كنيد. با اين كار نيازي به زير و رو كردن نمونه اوليه توسط كارگران نيست و به شما اين امكان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي كاملاً خودكار به طور كلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امكان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها كه مي توانيد در وبسايت رادوكس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري كنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره كرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيك ها، چوب، شيشه، فوم و كامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينكاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا كاربرد دارد. در حالي كه فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يكسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوكس با بهره گيري از تجارب و تخصص كارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت كرد. اين شركت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيك توانست خط هاي توليدي خود را آغاز كند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن كيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شركت رادوكس و گروه كاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوكس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي كند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوكس است كه با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوكس و با همكاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC كنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت كنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شكوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شركت رادوكس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانكي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس كرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز كسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسكوني (ارزش كارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شركت رادوكس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانكي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

چت روم

چت روم به زباني ساده همانطور كه از معني لاتين ان واضح است يعني،اتاق گفت و گو يا گپ زدن،كه در اينترنت سايت هايي بسيار وجود دارند كه از چنين قابليتي برخوردار هستند و براي هر كاربر يا بازديد كننده اي كه وارد ان سايت مي شود اين قابليت وجود دارد كه، در صفحه اي مخصوص معروف به روم، يا همان اتاق با ديگر كاربران حاضر و انلاين در ان سايت گفت و گو كنند و يا نوعي ارتباط برقرار سازند حتي چنين سايت هايي كه معروف به چت روم هستند،مي توان گفت كه نوعي سايت اجتماعي اند زيرا افراد گوناگون از طريق اتصال به اينترنت همگي با هم مي توانند هم زمان به صورت انلاين با هم ديگه ارتباط برقرار كرده و با هم چت كنند يا همان گپ بزنند صحبت كنند اولين چت روم ها يا اتاق هاي چتي كه براي اولين بار در اينترنت رو بورس بود و همه از ان استفاده مي كردند،مسنجر يا چت ياهو بود چت ياهو هم اكنون هم هست و مورد كاركرد بسياري از كاربران اكثر كشور هاي جهان هست !چت ياهو طراحي و ايجاد شده شركت ياهو است و كاربران مي توانند يا با وارد شدن به حساب كاربري خود در سايت ياهو از اين اتاق چت استفاده كنند .

چت روم فارسي

طريق نرم افزار اختصاصي و معروف خود شركت ياهو به نام ياهو مسنجر با ديگر افراد انلاين به صورت پي وي يا خصوصي كه از قبل ايدي يا شناسه ياهو ان را ادد يا همان اضافه كرده اند،چت كنند!چت ياهو مسنجر در قديم كه هنوز سايت هاي اختصاصي چت روم رو بورس نبوده يا هنوز طراحي نشده بوده خيلي طرفدار داشته و مورد استفاده كاربران قرار ميگرفته! اما هم اكنون كه ما در سال جديد هستيم در اينترنت سايت هاي مخصوص و اختصاصي اي وجود داره كه فقط هم مخصوص چت كردن هست و فقط و فقط به همين منظور توسط برنامه نويسان و طراحان ساخته شده كه وقتي الان شما سايت گوگل را باز كنيد و واژه (چت روم يا چت) رو سرچ كنيد در نتايج ان ميبينيد كه چندين سايت چت روم به ترتيب محبوبيت و برتر بودن ان از ساير چت روم هاي ديگر،نمايش داده شده كه دقت كنيد اين نتايج چندين صفحات ديگر را در بر ميگيرند كه مي توانيد صفحات ديگر را هم سر بزنيد و به هر سايت چت روم كه دلتان مي خواهد وارد شويد

 چت

اتاق هاي گفت و گو هميشه شلوغ و داراي انلاين زياد يا بالا نيست  يعني همه ي ان ها چنين نيستند بلكه فقط معروف ترين ان ها كه خوب در اينترنت و بين تمام كاربران اينترنت جا افتاده شلوغ و داراي انلاين بسيار بالا هست چت روم ها با امكاناتي كه هم اكنون به وسيله اخرين اپديت ها و بروز رساني نسخه هاي سايت خود داده اند امكانات مختلفي و جالبي را براي كاربران حاضر در چت فراهم كرده اند! به قبل چت فقط به صورت چت پي ام بود و كاربران در چت روم ها فقط مي توانستند به صورت تايپ كردن متن با هم گفت و گو كنند و ارتباط داشته باشند كه گرچه بيشتر چت روم ها هنوز هم به اخرين اپديت ها و امكانات جديد دسترسي پيدا نكرده اند و همچنين فقط قابليت چت به صورت تايپ متن برايشان وجود دارد اما از اخرين تغيير و تحولات چت روم ها بخواييم خدمتتون كلي بگيم اينه قابليت هاي بسياري نظير چت صوتي،چت تصويري،اضافه شده و در كنار همه اين ها، امكانات بسيار ديگري در محيط چت روم ها وجود داره كه كاربران مي توانند از ان ها استفاده كنند!! ناز چت در چت روم ها يكي مشهد چت پي وي يا تهران چت كردن خصوصي كاربران با يكديگر است و ديگري چت عمومي هستش كه همه كاربران به صورت همزمان و اشكار با يكديگر صحبت ميكنند ادمين چت روم مي تواند چت خصوصي بين كاربران خود يا با يكديگر را به راحتي كنترل داشته باشد تا يوقت خطايي از كاربري سر نزند چت روم ها از جمله سايت هاي سرگرمي و اجتماعي محسوب مي شوند و صرفا هدف از گرد امدن افراد مختلف در چنين سايتي فقط گذراندن اوقات بيكاري، يا مهمترين و جا افتاده ترين ان در حال حاضر اشنايي دختران و پسران ،هستش يادتان باشد چت روم ها يك سايت در دنياي مجازي اينترنت هستند و هيچ كاربر مجازي كه ما با او چت مي كنيم ن به صورت حقيقي ميشناسيم و ن او را يكبار ديده ايم و به خلاصه هيچي از ان و هويت او نميدانيم پس يك نكته اخلاقي و امنيتي يادتان باشد در محيط هاي چت روم هيچوقت به صورت صد در صد با يك حرف و يا يك وعده گول نخوريد و هيچ حرفي را كامل باور نكنيد مگر بعد راهايي را براي اثبات ان امتحان كنيد و بعد اطمينان حاصل از ان قدم هايي را برداريد

عسل چت

عسل چت كه از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسكريپت اي تي چت را وارد بازار كرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد كرد كه متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشكلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع كرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين كاربران پيدا كرد به طوري كه از پس گذشت يك ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين كاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت كامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

چگونه ارسال اس ام اس تبليغاتي را به صورت هدفمند انجام دهيم؟

70d_b10.jpg

اهميت تفكيك و دسته بندي مخاطب :

امروزه استفاده از پنل پيامكي براي  اس ام اس تبليغاتي يكي از روش هاي تبليغاتي موثر براي صاحبان كسب و كار است.

اما نكته ي حائز اهميت  اين است كه آيا هر سامانه پيامكي براي پيامك تبليغاتي ، پاسخگوي نيازهاي كيفي در فروش و تبليغات موثر براي بيزينس ها خواهد بود؟

در دهه هاي ابتدايي كه شركت ها و كسب و كارها اقدام به تبليغات كردند، هنوز تبليغات هدفمند معني خاصي نداشت.

يك شركت فقط قابليت سفارش تبليغ در يك روزنامه و يا در يك آگهي تبليغاتي تلويزيوني را داشت كه مسلما در اين نوع تبليغات امكان هيچ گونه هدف گذاري وجود ندارد.

روزنامه ها فقط از تعداد فروش روزانه قابل بررسي بود و به هيچ عنوان مشخص نبود كه تبليغ به چه مخاطبي نمايش داده ميشود.

در دنياي امروز تبليغات، آژانس هاي تبليغاتي با استفاده از Data Mining  يا همان داده كاوي، مخاطبان را حتي تا خيابان محل زندگيشان تفكيك و سپس تبلغ خودشان را به مخاطب ارائه ميدهند.

اين هدفمند سازي باعث ايجاد هرچه بيشتر اعتماد و رضايت در مخاطباني ميشود كه تبليغ را دريافت ميكنند.

تبليغات تلويزيوني به نسبت از روزنامه ها بهتر بود، چون برنامه هاي تلويزيوني مختلف براي رده سني و جنسيت هاي مختلف پخش ميشد و كمي هدفمند تر بود.

در ادامه اي اين مقاله قصد داريم به معرفي اقداماتي جهت در بر داشتن يك سامانه ي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند و نظام يافته بپردازيم.

براي انتخاب يك پنل  اس ام اس تبليغاتي بهتر است كه با آگاهي كامل انتخاب خود را انجام دهيد.

 اس ام اس تبليغاتي هدفمند داراي چه ويژگي هايي مي باشد؟

براي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند احتياج هست كه از ابزار مرتبط با اين كار استفاده شود.

ممكن است اين ابزار را با نام هاي مختلف شنيده باشيد،براي مثال سامانه پيامكي،پنل اس ام اس و يا سامانه  اس ام اس تبليغاتي انبوه، تمام اين اصطلاح ها به ابزار  اس ام اس تبليغاتي اشاره ميكنند.

يك پنل اس ام اس مناسب، حتما ميبايست بانك هاي شماره تفكيك شده در اختيار كاربران قرار دهد.

تفكيك اين شماره ها بايد طوري باشد كه براي تمام كساني كه قصد  اس ام اس تبليغاتي دارند كاربردي باشد.

براي مثال ممكن است كاربري قصد ارسال به مخاطبان يك شهر را به تفكيك موقعيت مكاني يا منطقه خاصي داشته باشد.

در اين قسمت چند نمونه از تفكيك هاي پر كاررد را بررسي ميكنيم.

1)      تفكيك بر اساس موقعيت مكاني :

در اين بانك شماره ها بر اساس منطقه هاي مختلف يك شهر تفكيك شده و فقط كافي است كه براي  ارسال پيامك تبليغاتي منطقه مورد نظر انتخاب شود.

2)      تفكيك بر اساس سن و جنسيت :

در اين بانك شماره ها بر اساس سن و جنسيت مخاطبان تفكيك شده است و قابليت انتخاب رنج سني مخاطبان هدف وجود دارد.

3)      تفكيك بر اساس مشاغل و اصناف :

در اين بانك شماره  اصناف و مشاغل كل كشور جهت  اس ام اس تبليغاتي تفكيك شده است كه براي اهداف B2B بسيار مناسب است.

در اختيار داشتن امكاناتي جهت ايجاد چنين تفكيكي در ميان مخاطبان و مشتري هاي احتمالي تبليغات از طريق  اس ام اس تبليغاتي را هدفمند تر مي كند.

چه زماني براي  اس ام اس تبليغاتي مناسب است؟

يكي درگير از عوامل مهمي كه بايد هنگام  اس ام اس تبليغاتي مد نظر قرار داده شود، انتخاب زمان مناسب براي ارسال است.

اگر مخاطب احساس كند كه مورد احترام تبليغ دهنده هست، احساس رضايت و اطمينان خاصي به برند تبليغ دهنده پيدا خواهد كرد.

با توجه به نوع بيزينس زمان  اس ام اس تبليغاتي را در نظر بگيريد.

اين موضوع هم باعث ايجاد رضايت در مخاطب شده و هم باعث ميشود كه ادرصد انگيجمنت مخاطب به طرز باور نكردني بالا تر برود.

قبل از خريد يك پنل  اس ام اس تبليغاتي حتما اين موارد را بررسي كنيد تا از امكانات و قابليت هاي كامل اين ابزار مطلع شويد.

جذب ممبر تلگرام و اسپانسر پروكسي تلگرام با نوبشو ماركتينگ

نوبشو ماركتينگ يكي از پلتفرم هاي معتبر ديجيتال ماركتينگ است كه در زمينه جذب ممبر تلگرام و اسپانسر پروكسي تلگرام فعاليت دارد .

فعاليت هاي نوبشو ماركتينگ محدود به موارد ذكر شده نمي باشد و در ديگر زمينه ها نظير موتور جستجوي كالا، توليد محتواي بهينه، طراحي سايت و سئو و غيره فعاليت هاي گسترده اي را دارد .

نوبشو ماركتينگ در زمينه ديجيتال ماركتينگ فعاليت هاي دقيق و گسترده اي را دارد. تبليغات تلگرامي گسترده همراه با راه اندازي اسپانسر پروكسي تلگرام از دسته خدماتي هستند كه نياز به كارشناسان خبره در اين زمينه دارند و خوشبختانه در زمان كوتاهي با ارائه خدمات با كيفيت با قيمت بسيار مناسب توانسته محبوبيت خوبي را در بازار كسب كند .

زماني كه به توسعه كسب و كار خود فكر ميكنيد و به دنبال روشهاي متفاوت تبليغات در دنياي ديجيتال يا همان به اصطلاح ديجيتال ماركتينگ هستيد، نوبشو در اين زمينه خدمات متفاوتي را ارائه مي دهد.

تبليغات در ديگر كانال هاي تلگرامي هميشه ايده موفق و خوبي بوده اما هزينه بالائي را مي طلبد. حال روشهاي نوبشو در اين زمينه خلاقانه و صد البته بسيار ارزان تر مي باشد .

اسپانسر پروكسي تلگرام يكي از روشهاي بسيار موفقي است كه مي تواند در زماني كوتاه ممبرهاي تلگرامي كاملاً واقعي را وارد كانال شما كند و اين نوع خدمات به طور محدود ارائه مي شوند اما خوشبختانه نوبشو ماركتينگ با بكارگيري متخصصان اين حوزه، تبليغات با اين روش را بصورت كاملاً حرفه اي و با كيفيت ارائه مي كند.

در روش اسپانسر پراكسي كانال تلگرامي كه قصد تبليغ را دارد، با فعال شدن پراكسي بروي تلگرام كاربران فعال شده و كانال تلگرامي به حالت چسبنده يا پين در آمده و به كاربران نمايش داده مي شود.

اما اجازه دهيد كمي بيشتر با پلتفرم نوبشو آشنا شويم، نوبشو محدود به خدمات ديجيتال ماركتينگ نيست .

در سالهاي اخير موتوي جستجوي كالا در كشور ما تبديل به يك وسيله اساسي در ميان كاربران شده است. خواه كاربراني كه فروشنده هستند و يا خريدار .

در ميان موتورهاي جستجوي كالا، نوبشو، در زماني كوتاه تبديل به وبسايت و برندي كاربرمحور شده است . مديران برند نوبشو معتقد هستند اصل كاربرپسند بودن و دنبال كردن نياز كاربران در پروسه مهندسي نوبشو، تاثير زيادي در محبوب شدن اين پلتفرم دارد. مهندس موسوي مدير اصلي پروژه معقتد است مهندسي يك محصول موفق چيزي بجز دنبال كردن صحيح و مهندسي دقيق فرآيندهاي مورد نياز كاربران نيست و يك محصول موفق صرفاً گسترده و يا پيچيده نيست و موفقيت نوبشو نيز در سادگي آن است.

افرادي كه با اين موتور جستجوي كالا كار كرده اند، اين موتور جستجو را بسيار كاربر محور و ساده مي دانند .

rvga_b10.png

سادگي بي حد و حصر نوبشو و توجه ويژه و مستقيم اين پلتفرم به نياز كاربران با نيل هدف رضايتمندي كاربر، اين پلتفرم را تبديل به موتور جستجوي كالاي بسيار موفق نموده است .

نوبشو ويژگي هائي دارد كه پلتفرم هاي قبلي كمتر به آن توجه كرده اند و به همين دليل است كه اين موتور جستجو تبديل به يك پلتفرم بسيار موفق شده است. مواردي از جمله محتواهاي گوناگون در جهت راهنمائي كاربر براي خريد بهتر و بهينه تر و همچنين ارائه خدماتي نظير خدمات ديجيتال ماركتينگ و افزايش فروش بهينه تر و همچنين طراحي وبسايت و سئو براي فروشندگان .

در كنار ارائه خدمات جستجوي كالا بصورت حرفه اي توسط نوبشو، خدماتي نظير ژورنال اطلاعاتي نوبشو و خدمات ديجيتال ماركتينگ و طراحي سايت توسط نوبشو نيز براي كاربران در نظر گرفته شده است .

در ژورنال نوبشو، اطلاعات خاص و بروزي در اختيار كاربران قرار خواهد گرفت در مورد موضوعات مختلف و دغدغه هاي گوناگون . ژورنال نوبشو با هدف انتخاب صحيح تر كالا و ارائه اطلاعات دقيق، بدون مسيردهي خاص به اطلاعات براي كاربران تهيه شده است . بيش از 900 مقاله با موضوعات گوناگون و بصورت دقيق ، نظير لوازم جانبي ، لوازم كوه نوردي، راهنمائي در خصوص خريد پوشاك، خريد موبايل و لوازم ديجيتال، خريد لوازم آرايشي و غيره در ژورنال نوبشو دقيق ترين اطلاعات را بصورت كاملاً رايگان در اختيار كاربران نوبشو قرار مي دهد .

نوبشو بصورت مشخص ساده است و همه چيز را ساده كرده . نه بخاطر اينكه سادگي كار با نوبشو لذت بخش است. تنها به اين دليل كه سادگي كار با نوبشو نشئت گرفته از احترام اين پلتفرم براي كاربران آن است . سياست حفظ و ذخيره زمان كاربران در نوبشو با طراحي ساده و سادگي كار با اين پلتفرم آميخته شده است و كاربر در قياس با ديگر موتورهاي جستجوي كالا زمان بسيار كمتري را صرف خود يادگيري پلتفرم مي نمايد. فيلمهاي آموزشي كوتاه و ذات ساده ي پلتفرم زمان كاربران را ذخيره مي نمايد .

تشخيص اجناس اوريجينال از فيك و معرفي انواع برندهاي خارجي و ايراني و مزايا و معايب هريك و ويژگي هاي هر محصول از جمله مواردي است كه در ژورنال نوبشو مورد بررسي قرار مي گيرد .

به منظور ارتقاي كسب و كار خود نيز مي توانيد از خدمات نوبشو ماركتينگ استفاده نمائيد، جائي كه دغدغه هاي ديجيتال ماركتينگ  و توسعه كسب در كانون توجه قرار گرفته است .

مواردي نظير سفارش توليد محتوا و يا سفارش طراحي سايت را مي توانيد در قسمت نوبشو ماركتينگ بيابيد .